پایگاه اطلاع‌رسانی روستای چارک
پایگاه اطلاع رسانی روستای چارک ، استان بوشهر ، شهرستان دشتی ، خورموج charak.ir

کلنگ احداث مرکز جامع سلامت چارک زده شد

سه پروژه عمرانی خیر ساز حوزه سلامت در شهرستان دشتی روز سه شنبه در آیینی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این آیین گفت: در ۲ سال اخیر پروژه‌های عمرانی متعددی با مشارکت خیران حوزه سلامت با مجموع ۴۵ میلیارد ریال در بخش بهداشت و درمان شهرستان دشتی به بهره‌برداری رسیده و یا در دست اجرا است.

دکتر سعید کشمیری با تقدیر از تلاش‌های فرماندار و مجموعه فرمانداری، بخشداران و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی در جلب مشارکت خیرین تصریح کرد: فرهنگ مشارکت خیران در تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی درمانی نهادینه‌شده و مشارکت گسترده خیرین حوزه سلامت این شهرستان در چند سال اخیر ستودنی و قابل‌توجه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در آئین کلنگ زنی پروژه مرکز جامع سلامت وپاسنیون سه واحدی روستای چارک دشتی گفت: نقش خیرین در تکمیل زیر ساخت‌های حوزه سلامت شهرستان دشتی مهم و اساسی است.
کشمیری با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد تغییر در سطح ارائه خدمات بهداشتی به مراکز  همجوار با روستای چارک پس از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت این روستا تاکید کرد: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت چارک پروژه‌ای مستقل از سایر مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان دشتی است که با بهره‌برداری از آن هیچگونه تغییری در سطح ارائه خدمات در مراکز خدمات جامع سلامت همجوار با آن ایجاد نخواهد شد.

پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و سه  واحد پانسیون روستای چارک با اعتبار ۴۰‌میلیارد ریال و زیر بنای ۶۵۰ متر مربع توسط حاج احمد فقیه از خیرین حوزه سلامت شهرستان دشتی به مدت ۱۲ ماه احداث خواهد شد.

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.