پایگاه اطلاع‌رسانی روستای چارک
پایگاه اطلاع رسانی روستای چارک ، استان بوشهر ، شهرستان دشتی ، خورموج charak.ir

برترین های استان بوشهر در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری اوقاف

دیشب چندنوجوان بوشهری که رتبه های برتر استانی در سی و پنجمین دوره مسابقات اوقاف را کسب کرده بودند در برنامه شونشینی حضور یافتند. یکی از این قاریان، سید طاها حسینی نوجوان خوش لحن چارکی بود. پیش تر نیز چند فایل از تلاوت های این نوجوان برای شما قرار داده بودیم که می توانید«اینجــــــا » ببینید. متاسفانه به علت برخی مشکلات موفق به ضبط برنامه نشدیم.

سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم و همچنین مسابقات اذان و ابتهال و مدیحه سرایی در مقاطع سنی بزرگسالان و شکوفه هایی که به مرحله استانی راه پیدا کرده اند در دو گروه خواهران و برادران در مقاطع سنی بزرگسال و شکوفه ها برگزار شد.

بر اساس نتایج اعلام شده، محمد مهدی انگالیان، صادق غریبی و حامد یوسفی نفرات اول تا سوم رشته ترتیل در مقطع بزرگسال و  رضا یوسفی ابوالفضل بردستانی و مهران پناهنده نفرات برتر همین رشته در مقطع خردسال بودند .

همچنین در رشته قرائت در مقطع بزرگسال سید احسان ابطحی، محمد جماله و محمد علی هاشمی و در مقطع خردسال سید طاها حسینی، سجاد کیهانی پور و سید علی موسوی نژاد نفرات اول تا سوم اعلام شده در این رشته از مسابقات بودند.

در رشته حفظ برادران در رده بزرگسالان محمد حسن واعظی، محمد درویشی، نصراله نجفی و حسین درستکار و در گروه خردسالان سید عباس حسینی حائز جوایز برتر شدند. در رشته حفظ 10 جزء نیز امین زاهدی، ایمان شیخ و علی عادلی مقدم به ترتیبانتخاب شدند و در رشته حفظ پنج جزء علی خواجه، امین جوکار و مرتضی خزائی جزو نفرات برتر قرار گرفتند.

در رشته حفظ 20 جزء نیز محمد انگشتبه، عبدالکریم گرگین و محمد گرگین و در رشته اذان محمد جماله، سید ایمان ابطحی، رضا قائدی و سید حامد ابطحی و در همین رشته در گروه خردسالان سجاد کیهانی پور، مهدی صابر، سید حسین حسینی و سید طه حسینی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

 

در گروه‌های تواشیح نیز گروه الغدیر بوشهر و گروه معراج در رده بزرگسالان و گروه ثقلین برازجان در رده خردسالان انتخاب شدند. در رشته ابتهال در رده بزرگسالان ابوالفضل برازجان و سید مجد الدین ابطحی و در رده خردسالان محمد رضا دیری انتخاب شدند.

در رشته ترتیل خواهران سید محبوبه حسینی، نرجس شریف زاده، صدیقه رفاهی و در بخش خردسالان نیز سیده زهرا موساوی، فاطمه حسین پور و فاطمه برشد به عناوین برتر رسیدند. در بخش قرائت نیز سیده زکیه حسینی، سیده سکینه موسوی و سیده سمیه منیری به عناوین برتر دست یافتند.

در حفظ کل محبوبه اعتصامی و طوبی فقیه، در رشته حفظ پنج جزء رباب حسینی، حکیمه اسلوب و لیلا هاشمی و در بخش خردسالان فاطمه سلیمانی و زهرا سیامنصوری به عناوین برتر رسیدند.

در رشته حفظ 10جزء خواهران نیز صدیقه زارعی، سکینه زهرایی و فاطمه اسماعیلی و در رشته حفظ 20 جزء نیز مریم بختیاری، مینا صلواتی و زینب حسین آبادی به مقام‌های برتر این مسابقات رسیدند.

2 نظر
  1. یک نفر می گوید

    این همون دوره ای که حق بعضی ها رو خوردند اگر به ناحق داوری کرده باشند خداوند انها را نمی بخشد . مثلاً در رشته قرائت به ناحق سید طاها رو که سه تا اعراب زد اولش کردن . واقعاً بوشهری ها آخر پارتی بازی هستند .

    1. پایگاه اطلاع رسانی چارک می گوید

      به هر حال هرکسی دیدگاهی داره، مخصوصا در مسابقات که دیدگاه های انتقادی توی اون بیشتر هست، در عین حال نظر همه محترم هست.
      امیدواریم همیشه داوری ها با بالاترین دقت باشه که حقی از کسی ضایع نشه.

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.