پایگاه اطلاع‌رسانی روستای چارک
پایگاه اطلاع رسانی روستای چارک ، استان بوشهر ، شهرستان دشتی ، خورموج charak.ir

ابتهال زیبای سید عطاالله حسینی

آغاز  ماه نزول قرآن بر دلدادگان الهی مبارک باد.

رمضان ماه بزرگ الهی است ماهی است که ایام و لیالی آن بسیار زیبا و دلگشا می باشد و نسیم آن جان و روح را می نوازد و غرق در لذات معنوی می کند. عظمت و شرافت این ماه به گونه ای است که پیامبر اسلام (صلّی الله علیه و آله و سلّم) و ائمه دین (علیهم السّلام) از مدت ها قبل در انتظار آن به سر می بردند و در آستانه ورود به فضای پاک و ملکوتی اش نشاط و شوقی خاص بر آنان غلبه می کرد و خویشتن را مهیا برای درک کامل لحظات زیبا و روح افزای آن می نمودند.
اهل ایمان به تبعیت از پیشوایان دین با کسب معرفت ها و بینش های لازم درباره شرافت رمضان و آثار تحول زای روزه قبل از ورود به این ماه به آماده سازی خود می پردازند و سعی می کنند همه زمینه ها را برای بهره وری کامل از معنویت جاری در لحظات زیبای رمضان مهیا نمایند.
درک رمضان با تمام عظمت هایش و نیز جرعه گیری از چشمه سار زلال روزه و همچنین طی مراحل رشد و کمال و دست یابی به مراتب تقرب الهی با همین آمادگی ها و مساعدسازی زمینه ها پیوند و ارتباط دارد و چنانچه کسی به تلاش و مراقبت برای آماده کردن خویش به منظور بهره وری از رمضان و روزه نپردازد طبیعی است که نه رمضان را آنگونه که هست درک می کند و نه قادر است عبادت بزرگ و تحول زایی همچون روزه را آنگونه که شایسته است به جا آورد و نتیجه آن خواهد شد که رمضان می آید و می رود و او هنوز در خواب غفلت می باشد و چنین کسی مرده است اگرچه زنده است و حرکت می کند.

ابتهال زیبای سید عطاالله حسینی را به محضر شما عزیزان تقدیم می کنیم. امید که از این ابتهال زیبا بهره و لذت معنوی لازم راببرید:


دانلود

4 نظر
  1. حسین تنگستانی می گوید

    درود بر سید عطاءالله حسینی
    خیلی عالی بود.
    انشاءالله خدا سید عطاءالله رو حفظ کنه.

  2. قاری قران می گوید

    احسنتم یا استاذ
    سلام لازم به ذکر هست که عکس بالا مربوط میشه به تلاوت استاد در شهرستان دیر در رمضان 92
    ایشون یه همراه سید طه حسینی تشریف آورده بودند وتلاوت های خوبی اجرا کردند ان شاءالله همیشه موفق باشند.

  3. دلارام می گوید

    سید طاها مقابل رییس جمهور هم خونده؟؟؟؟اگه خونده کلیپشو بزارید یا بگید از کجاباید ببینم

    1. پایگاه اطلاع رسانی چارک می گوید

      سلام
      تلاوت داشتند اما متاسفانه فایلی از اون تلاوت در دسترس ما نیست.

پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.